2011年7月24日 星期日

工作假期後感/ i feel glad of two yrs working holiday

wow wow,兩年就這樣過了,這些事情令我一世難忘, 像夢一樣我回家了! 第一年和朋友一起去了愛爾蘭工作假期,去了歐洲旅行, 之後一個去了澳洲工作假期,去了東南亞旅行, 認識了知心好朋友. 有四處搬家, 睡火車站, 被人偷錢, 遇上白馬, 可怕的中國人, 好心的中國人, 在冰凍的天氣露營...... 好多好多... 四處為家,四海佳兄弟!

第一件事想多謝朋友的包容(亞婉), 希望你在香港的生活開心, 聽朋友說你不錯, 好開心!
在第一 年working holiday, 我們一起的辛酸史.... 有開心, 有不和, 有我太自私同jealous. sorry about that. 兩個24小時一齊, 不容易!像屈原的我, 像畢卡索的你... 哈哈,

香港的朋友仔通常有個共通點, 先找工, 我和朋友仔先找地方住, 之後開始找工, 開始不是很順利. 但大家都係"岩得苦" 之人, 食少d, 行下路... 一兩個鍾..哈哈, 朋友仔多謝你,原來你曾經同我一起的經歷是這麼多,
dublin找工方法: 佢地有個政府網絡,在 dublin 1, near spire, 你可以去copy 你cv 免費 同申請工,
or 把cv 留比d鋪頭, 有冇請人都可以留... 其他方法上網, or 去travellife 個blog (旅遊人生).

沒有留言:

張貼留言

If you love than go for it, we just live once - to my dear trip

It is almost four year since my last long travel. I always want to do a big one when I done my uni. But my dear goose already fall in love  ...